Schimba Limba

English versionVersion Francaise Versiunea Romana

28 ianuarie 2009

Rugati-va si voi ... macar putin !


Doamne !

Ajută-mă să le pot spune celor puternici adevărul în faţă.

Să nu mint …doar pentru a câştiga aplauzele celor slabi.

Dacă-mi dai noroc … nu-mi lua fericirea.

Dacă-mi dai putere … nu-mi lua raţiunea.

Dacă-mi dai succes …nu mă lipsi de umilinţă.

Iar dacă-mi dai umilinţă … nu-mi lua demnitatea.

Ajută-mă ca întotdeauna să văd şi reversul medaliei.

Nu mă lăsa să-i învinovăţesc pe ceilalţi pentru că nu gândesc ca mine.

Învaţă-mă să iubesc oamenii ca pe mine însumi.

Învaţă-mă să mă judec ca pe restul.

Învaţă-mă ca în ciuda suferinţei …să merg înainte.

Învaţă-mă ca în ciuda decepţiilor …să nu-mi pierd încrederea.

Învaţă-mă că A IERTA este cel mai important lucru pentru cel puternic …şi că răzbunarea este semnalul primitiv al celui slab.

Dacă îmi iei norocul … lasă-mi speranţa.

Dacă îmi iei succesul … lasă-mi puterea de a trece peste eşec.

Dacă eu aş greşi cuiva … dă-mi curaj să-mi cer iertare.

Dacă cineva mi-ar greşi mie … dă-mi curaj să-l iert.

Doamne,

dacă eu uit de Tine

Tu
…să nu uiţi de mine!
Amin


Niciun comentariu: